Free Syarpfiqr Font





Assalamualaikum dan hai semua,
-
Buat sahabat grafik saya, seperti yang dijanjikan, font pertama saya designkan.
-
Suka untuk saya akui, mungkin akan terdapat beberapa kelemahan yang akan ditemui. Maklumlah, proses belajar kan? Huhu.
-
Saya tak sempat lagi untuk designkan bahagian nombor-nombor dan beberapa simbol yang lain.
Dan untuk part Leading dan tracking characters kena guna manual lagi stakat ni. Huhu.
-
Apapun, saya ada juga gunakan font ni untuk beberapa design.
-
Baiklah, sahabat-sahabat bolehlah jenguk-jenguk sikit font teman yang tak seberapa ni. Dan kalau ada cadangan dan penambahbaikan, jangan lupa komen dan bagi tahu saya.
Insyaallah, kita improve lagi by time.
Kalau ada guna untuk artwork, let me know ok? 
-
DOWNLOAD DI:
http://bit.ly/2oMeRlH
*Yang berpengalaman, mohon penambahbaikan dan cadangan
*Kita sama-sama belajar
Ar-themes Logo

Muhammad Syafiq Azman

Berpengalaman dalam menghasilkan design-design kreatif untuk pelbagai syarikat dan produk-produk tempatan. Menulis adalah hobi disamping berkongsi secebis ilmu yang ada. Berpengalaman mengajar secara personal coaching atau kelas berkaitan design grafik. Kini bersama team #sifoodotcom (www.sifoo.com) untuk lebih serius berkongsi ilmu ke masyarakat dalam bidang art dan multimedia.

No comments:

Post a Comment